Çatlatma iğnesinin tam 14. Gününde predictor ile öğrenmiştim. Benimki netti ama ikiz olduğu için de erken yükselmiş olabilir. Bence siz ya kan verin ya da iki gün sonra yeniden yapın. Çatlatma iğnesinde de beta hcg hormonu var, predictor de hassas bir test. İğnedeki hormondan dolayı da çıkmış olabilir o çizgi, bebişten dolayı da. Beklemek çok zor, en iyisi kan tahlili 🌸