Dumannn Bedenimiz bebeği beslemek için hacmini genişletiyor galiba :) Bebeklerimiz ve biz sağlıklı olalım da kilolarımız az olsa da olur ☺️ Ama kiloyu çok sevdim ben, doğumdan sonra hepsi gitmesin istiyorum giderse de diyetisyene gitmeyi düşünüyorum kilo almak için. Çünkü yıllarca gerçekten çok çok zayıfmışım farkında değildim