Miragee Merhaba kızlar 43 kilo ile hamile aldım 11 haftalıgız şuan 45 oldum.. Benim gibi zayıf olan HAMİŞLER sizde durum nasıldı
bebegim_28 Miragee hala 40 lı kilolar var mı yaa ne güzel en son ilk okuldaydım 40 lı kilodaylen 😁😁 67 nin altına düşmedim😒
3melekannesi23 bebegim_28 değil mi anlamıyorum 60 ın altına düşünce eşim kilo al diyor 40 kilo olsam ne der acaba 😂hamileliğim çok zor geçiyor 60 ın altına düştüm gören herkes ne kadar zayıflamışsın diyor yüzüm tas gibi oysa 😂
Yasmiiinn Bende 48 le hamile kaldım şuan 62 kiloyum daha 31 haftalığım bakalım doğuma kadar alırmıyım daha bilemiyorum😅😅
buseyusuf27 Nurtopununannesi alırsın canım dur daha yolun basındasın 😁 bızım kız bana kılo aldırıyor cok sukur sende doğuma kdr alırsın
Dillooss 58le hamile kaldım 15. Hafta şimdiden 63 oldum benim basenlere işledi bol bol amaan 70 e kadar yolu var 😂 sonra zaten verilir 😁
Yasmiiinn Miragee kilo almak için çok uğraştım en çok 20 den 27 haftaya kadar aldım canım bende ondan sonra bi durdum yani şuan kilom durmuş durumda inş daha alırım doğumdan sonrada gidecek birazı kalsa iyi olur zayıflığımdan memnun değildim 🥴🥴
buseyusuf27 Miragee 40 ile hamıle kaldım suan 19 haftalık 44,7 kiloyum 😁🙈 doğuma kdr ınsallah hedef ulasılacak ınsallah kılolar doğumdan sonra gtmez pantolon olmuyor busefer delı olyorm azcık dolgun olsunlar ıstyom 😁🙈
Nurtopununannesi buseyusuf27 inşallah canım. Ben ilk bebeğimde 10 kilo aldım ama 2 ay sonra yok oldu malesef
Defneada Miragee ilk bebeğimde 44 kiloyla hamile kalmıştım 63 ile doğuma girdim :) bunda 15 yıl sonra 59 ile kaldım 20 haftalığım 64kikoyum :))
Dumannn Arkadaslar istahiniz acildigi icin mi kilo aliyorsunuz yoksa yedikleriniz direk kilo olarak geri mi dönüyor. Bende 49 la hamile kaldim 46 ya dustum 3. Ayda . Simdi tekrar 49 olmusum
kedilervekaranfil Dumannn 34 haftada 11 kilo aldım. Fazla fazla yemiyorum normalde de bu kadar yiyordum ve hiç kilo almıyordum. Hayatım boyunca en fazla 43 kiloyu görmüştüm o da 10 yıl önce falandı
buseyusuf27 Nurtopununannesi 🙈😁 benımde ilk bebegım inşallah gtmez kilom dıyorm esımde gtsın dıyo bn zayıf ıstyom 🤣 sankı cok kılo almısım gbı