Mkelebek Kizlar intgramda hep goruyorum herkesin esi yaninda. Ben de doktoruma soyledim olurmu oyle sey cok yanlis orasi ameliyathane dedi. Alan hastaneler varsa da yanlis.yapiyolar dedi. Sasirdim baya ben sandim yanimda olur. Neyse esiminde isine geldi
mlsmrtgl Mkelebek Devlet hastanesine mi gidiyorsunuz ? Kimi doktorlar etik bulmuyorlar . Eşinizin doğum anında ne tepki vereceğini kestiremiyorlar . Bu yüzden doğumda ekstradan biriyle daha ilgilenmek zorunda olmaktan korkuyor olabilirler .
AysunFatih Mkelebek Benimde özel hastane ama sezeryana almıyorlar ameliyathane kuralları böyle dedi enfeksiyon riskine karşı ama normal doğuma alıyoruz dedi . Ben sezeryan olucam eşim zaten girmek istemiyordu işine geldi 😂
Ebrdef Mkelebek zaten eşlerde pek girme taraftarı olmuyor genelde:) ilk doğumuma girmedi, ikinciye gir bari diyorum ben seni kestiklerini düşünürken dayanamam orda diyor 😂
brcaky Suan medical park almıyor virüsten dolayı ama görüntülü konuşursunuz ameliyat boyunca dedi aşırı paniğim ben diye, böyle bişey teklif edebilirsiniz
Mkelebek Ebrdef benim esimde oyle diyor nasil dayanirim ben seni kescekler orda diyoo oda hakli ne diyim 😅
Zeynepsa Mkelebek devlet izin vermiyor. Eğer eş dayanıklı biriyse çok iyi oluyor ama çıt kırıldımsa bi de bayılıp doktorlara iş çıkarıyorlar
Mekamu Benim olduğum yerde sezaryene alınmıyormuş. Normal doğuma alıyorlarmış. Zaten almalarının da çok bir mantığı çok herşey çok hızlı oluyor hiçbirşey anlamadan yarım saatte odaya çıkmıştım.