Mbceylanli Annesininminigi komple mi boyatıyorsunuz ombre yaptırmak istiyorum 20 haftalığım bende ama bi zararı olur mu diye de korkuyorum
Burcu1626 Mbceylanli ben de ombre yaptırmak istiyprum ama boyadan daha uzun süren bir işlem o yüzden daha zararlı olur diye cesaret edeöiyorum 😪
Ebruucum Mbceylanli dibe değmiyor ombre de. Yaptırabilirsin. Sadece çok kapalı kalma arada hava al. Yanı dırek kokuya maruz kalma. Onun dışında sorun olmaz ☺
Ruyaa Burcu1626 valla dun yaptırdım canıö rıca ettım bahcesı var orda yaptık 🤣 ıstanbuldaysan gel benım kuafore 🤣
Gazel Bende 26 haftalığım 18 haftalıkken bitkisel boyayla komple boyattım bir iki hafta içinde dktrma birkez daha sorup boyatıcam komple
Burcuckc Benm eşim kuaför amonyaksız boyayla bile yedi ayda 1kere söylenene söylenene dip boya yaptı bide son ay yapacakmış emzirmede hiç boyamıcakms oryal faln salona sokmadığı halde organic açıcı vs sürmüyo müşterilerne bile önermiyo hamilelere
Busraaras Mbceylanli 32. Haftamda boyattım 36. Haftamda kestirdim saçlarımı doktorumun onayıyla hareket ettim tabiki hiç bişy olmaz dedi ☺