Benimo haftamı yeni doldurdum bu dönemde d vitamini bebeğin gelişimi açısından önemli deniyor. Koronadan dolayı dışarı çok çıkmıyorum😒 D vitamini takviyesi aldınız mı ya da alıyor musunuz ? Alıyorsanız hangisini?
Pinkyellow Benimo ben alıyorum ama 12 haftalıkken basladim yanlis hatirlamiyorsam ilk wellcare in ağız içi sprey şeklinde olanını kullandım şimdi devit3 damla kullanıyorum canım
Suna26 Benimo ben 9.haftada takviye almaya başladım değerim çok düşük çıkmıştı 14haftalık olduk kullanmaya devam ediyorum
Wonderanne Benimo ben 6 haftalıkken öğrendim kan vermiştim eksikmis 6.haftadan beri kullanıyorum 35+6 olduk