Kalben3434 Merhabalar anneler linç etmeyin 😂 35 haftalık gebeyim sürekli buz yemek ıstiyorum ve ağzım uyusuncaya kadar yiyorum doymuyorum kalip buzlari ağzımda eritip eritip yiyorum iyice paranoyak oldum bi zarar var midir acba
mlsmrtgl Kalben3434 Dişleriniz dışında zarar gören kimse olmaz 😂 Havalar ısındı ve gebeliğin son zamanları ateş basmalar oluyor . Teyzemde kuzenime hamileyken çok buz yermiş . Sorun olacağını sanmıyorum dikkat edin boğazınız şişmesin .
Merve2961 Kalben3434 bende aynıyım sürekli buz yiyorum bi tanıdığım demir eksikliği varsa o da yapar dedi 🤔 buz buzlu şeyler buzlu dondurma günün her saati yiyorumdur😁 36+3 olduk erken doğum riskim var 33 haftadan beri bide buz yedikçe rahatlıyo gibi oluyorum😆
Ummuhansobaci Kalben3434 cok da yemeyin midenizi usutursunuz ben gibi bir haftadir mide agrisindan ölüyorum doktorum dondurma bile yememi yasakladi doguma kadar soguk hic birsey yeme dedi nasil sabrederim bilmiyorum ama bu agriyi cektikten sonra soguk herseye doguma kadar veda edicem
asianneadayi Kalben3434 😂😂😂ye gitsin yaa ohh ferahlarsın canım bu sıcaklarda en güzel serinleme yöntemi valla ben de yiyorum susama hissim çok olduğu için 😁 Buz yeme krizin geçince üstüne normal sıcaklıkta su iç boğazlara dikkat 🤗
Kubrasnyrt Kalben3434 canim vitamin eksikliginden kaynaklandigini biliyorum ben buz yeme isteginin doktorunuza bir danisin isterseniz
Deniz3115 Kalben3434 bende bayandır yiyorum sürekli canım istiyor gece uyanıp yiyorum o kadar ki istiyorum ama herkes kızıyor bana bebek üşütür zatüre olur diyorlar🙄🙄
Kalben3434 Deniz3115 bana da öyle diyorlar korkuyorum bide sigara içmeyen ben bi kaç haftadir canimsigara istiyor içiyorum 😔😔😔
asianneadayi Deniz3115 o laflar hurafe canım inanma alakası yok bebek nasıl üşütsün ya yediğinden 😂😂😂
MaviSsmom Ahhhhhh ahhhh 🤣 Buz yemenin verdiği zevki şuan hiç birşey vermiyor 😍 Bana da çok zararı olduğunu söylüyorlar ama gizli saklı yine yiyorum🤤 Allah korusun bebişimizi🙏🤰
zynpzynpzynp Haftadan beri bende günlük yiyorum.(32 deyim) Buzdolabı poşetine koyup havanla eziyorum. Meybuz gibi yapıp kaşıkla yiyorum 😅 havalar çok sıcak zaten acayip rahatlatıyor beni