Anneyim091 merhaba canım. Ben ilk gebeliğimde detaylı ultrasonda öğrendim. böbrekleri geniş down sendromlu olabilir amniyosentez yapalım falan diye dünya başıma yıkılmıştı ama yaptırmadım çünkü %50 bebeği kaybetme riski var amniyosentezde. Oğlum doğdu ve ben çocuk doktoruna anlattım kağıtlarıda gösterdim oda çocuk nefroloji bölümüne istek açtı orada takip edildik. Ultrason çekildi birkaç sefer ilaç dahi kullanmadık. Her ultrason çekilmemizde dahada küçüldü. Yemi doğan bebeklerin kalbinde bile delik olabiliyormuş zamanla düzeliyormuş doktor öyle demişti. Hiç panik yapma. Direk olarak devlet hastanesinden nefroloji bölümüne randevu alamazsın önce çocuk doktoruna git o sana istek açıp yollicak. Hangi hastanede olduğunu araştır çocuk doktoruyla nefroloji doktoru aynı hastanede olsun. Eğer İstanbulfaydan Ümraniye devlet hastanesinde var biZde oraya gitmiştik. Devlet hastanesi olması bence daha iyi detaylı bakıyorlar çünkü. Bi komşumuzun çocuğundada vardı o ilaç tedavisi gördü mesela. Tedavisi var yani korkma 😊