Ayca6868 https://imgyukle.com/i/C1PuMQ Aranızda doktor yazısından anlayan var mı boyunu en başa yazdım ordan bakarsın dedi ama hiç bisey anlamadım yazısından 22 haftalık gebeyim
Deletedmom95 Ayca6868 ne yazıyo be orda 😅 yazmakla yazmamak arasında kararsız kalmışta karalamış gibi 😂🤭
Ayca6868 Esila1716 bende arada kaldım bu haftada bebeğin 27 cm boyu yazıyor ama 21 kisa geldi ama eğer 21 se yani gerçi benim boy 160 eşim 172
Ayca6868 Deletedmom95 ahaha bencede altta 443 gram yazıyor onu söylediydi zaten ama üsteki anlamadım hic
Pinkyellow Ayca6868 yok ben 24 diyorum 😂 bu Dr niye böle yapmış ki ultrason çıktısı vermedimi canım 🙄
Ayca6868 Pinkyellow sadece resim verdı canım 21 çok kısa zaten haftasına göre ya 24 olması lazım ama yazı okunmuyor 🤣
durununannesii Ayca6868 24 cm yazıyo diye okudum canım ultrason kağıdında FL olarak yazması lazım yazıyosa eğer orayı söyle ordan hesaplalım 😂
durununannesii Kubrasnyrt evet canım ama şu şekilde hesaplanıyo mesela 44.6 yazıyosa bunu 7yle çarpıyoruz çıkan sonuç bebeğin boyu oluyo (44.6×7=312,2) yani bebek 31 santim 🤗
Kubrasnyrt durununannesii canim bizim degerlerimizede bakabilirmisin eger anliyorsan :) https://hizliresim.com/zNnlDM
Kubrasnyrt durununannesii ayy cok sagol canimm nasil sence iyimi degerleri doktorum hic anlatmiyorda o yuzden bilmiyorum 🙂
durununannesii Kubrasnyrt evet canım 16 haftalıktı galiba attığın ultrason kağıdında haftasıyla uyumlu gidiyo benim bebeğimde 16 haftalıkken hemen hemen o boy ve kilodaydı 😄