_Melek_ Daha 4 aylığım ama 6 aylık gibi karnım var öyle olan oldu mu??? Kendim zayıfım 47 kiloyla hamile kaldım 1-2 kilo anca aldım ama karnım Kocaman oldu, herkes 6 aylık gibi diyor😱 9 aylıkken ne olacak diye korkmuyor değilim😬
nnt28 _Melek_ zayıflarda karın içi genişliği olmadığı için öyle canım bende 2bucuk aylığım benim bile şuan karnım var😂😂 47kiloyla hamile kaldım
Beyza26 _Melek_ ben 😁 43 ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim ve kocaman bir karnım vardı sadece başka bişey yoktu 😂
Selinbugra _Melek_ ben 3 aylığım sanki 7 aylık gibi🤔 2. Gebeliğim ben ona bağlıyorum bende zayıf hamile kaldım olabilir böyle şeyler☺️
durununannesii _Melek_ bendede tam tersi 48le hamile kaldım şuan 57 kiloyum 6 aylığız görenler hamile olup olmadığımı anlamıyo bile sadece kilo almışsın diyolar😂
_Melek_ nnt28 normaldir dimi sonra önümüzde taşıyamayacağımız kocaman bir şey olursa cılız belimle nasıl kaldırcam diye korkmaya başladım 😅
Beyza26 _Melek_ taşınıyor bi şekilde 😄 ama oğlum iri bi bebekti benim sezeryan oldum ve doğumdan 1 hafta sonra 57 kiloya düştüm
Tatlisannedilekk _Melek_ iç karnın dardır cnm ondan belirmiştir göbeğin😉bende 6buçuk aylık hamileyim 1kilo aldım, gören hani göbeğin nerde diyor benimde göbeğim yok hâlâ
Defdef22 _Melek_ ben 8 aylıktım karnım küçücüktü kimse anlamıyodu hamile olduğumu bende karnım olsun istiyodum ya
Babyy1S _Melek_ bnde 48kiloyum 16 haftalığım hafiften çıktı 6 aylık gibi karninız cıkıyorsa başka bir şey olmasın o doktorunuza sorun derim çnkü benm bile daha yeni oluştu bebek daha ufaçık bu dönemde elinizle de hissedersiniz bebeginiz ne kadar oldugunu göbeğinizde😊
Elif_gur12 _Melek_ benim de aynısı 🙈 hatta senin dediğinden daha fena ilk çocugumdaki hamilelik fotolarıma bakıyorum 32. Haftadamda çekindiğim bir resmim var şuan 17. Haftamdayım göbeğim o resimdekiyle aynı boyda 😅 o zaman çok zayıftım minicik bir karınla doğum yaptım şimdi daha iri yarı oldum 😂
Atlass _Melek_ bn 4 haftalıktım bni 5 aylık sanıyolardı canım ikizmi diye soranlarda oluyodu 😂 iç karın meselesi 😂😂