Merhaba, ben şu an şiddetli bir şekilde 20lik diş ağrısı çekiyorum. Biraz dayanmaya çalıştım ama gecelerce hiç uyumayınca. 2 gün önce doktora gittim antibiyotik ve ağrı kesici verdi. Bende ilk başta çok çekindim, hatta aynı bu şekilde başlıkla konu açtım. Dişçim ve kadın doğumcum onay verdi. Hala ağrım geçmedi çünkü belli ki o gitmediğim günlerde ilerlemiş. Vücutta iltihap olması daha zararlı emin olun. Ki bu gibi durumlarda etrafınızdaki insanlara bahsetmeyin, çünkü hepsi birer bilirkişi oluyorlar ve etkiliyorlar. Siz doktorunuza güvenin ve hep ona danışın. Sonuçta doktorlarımız bizi ve bebeğimizi niye riske atsın ki. Bu arada antibiyotiğim bittikten sonra ben çektireceğim dişimi, doktorum onay verdi.