Hazal2020
Benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. 7 haftalık hamileyken kanamam oldu devletin acilinden girdik kanama durumu olduğu için hemen uyuşmazlık iğnesini ücretsiz bir şekilde vurdular. Normalde özel hastanede takipliyim. 26 hastalıkken testim negatif çıktı. Negatif çıkması bebeğin kan uyuşmazlığından etkilenmediği anlamına geliyor yani bebeğimiz sağlıklı ancak buna rağmen doktorum 28.haftada uyuşmazlık iğnesini vurulmamı söyledi. Sebebini sorduğumda ise bu iğnenin doğuma kadar ki süreçte bebeği koruyacağını ayrıca kan uyuşmazlığı olan kişilerin bebekleri doğduğunda sarılık olma ihtimalinin çok yüksek olduğunu bu iğnenin de bu durumun önüne geçtiğini vs söyledi o yüzden 28.haftamda 140liraya takipli olduğum özel hastanede tekrar vuruldum İğneyi. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna bakılıp ona göre vurulacak.