Eliftmzkrkmz kuelkedisi suya koysanızda yeterli olur. Ben arkadşıma koydurcam evde koyup okucaklar içme şansım olmucak içmedende yararı oluyomuş.
Badembebe Eliftmzkrkmz içmeden de yararı oluyormuş, hatta suya bile koymana gerek yok resmine bak onun bile faydası oluyormuş 😂hey allahım ya Allah akıl fikir versin inşallah
Eliftmzkrkmz Badembebe kastettiğiniz şey içmemekse. Evet çevremde yapnlar hep sancısı başlaynca hastaneye giderken başkalarına suya koydurdu ve okundu rahat açılma ve doğum oldu. İlla içilcek diye bişey denmiyo. İçilsede oluyo ama içmedende işe yarıyo
Badembebe Eliftmzkrkmz he yaa he, Cem Yılmaz’ın bi bel fıtığı esprisi vardı, “yumurtanın akıyla sarısını ayırıyorsun o kadar hemen fıtık geçiyo, sürmüyorsun bile” Diye 😂
Eliftmzkrkmz Badembebe size göre. Herkes yaşadığı tecrübeleri anlatıyo. Bende gördüklermi söyledim. Sizin gördüğünz farklıdır. Bu saygısızca dalga geçerek yanıtlamanızı gerektirmiyo. Sizde bayana gördüğünüzü söyleyin bana cvp vereceğinize