Banu26es merhaba arkadaşım gebelik oncesi gitmisti testlerini yaptırıp, gebe kalir kalmaz da takibe başladılar daha ayrıntılı baktığını söylemişti bana. Benim de aynı sorunum var ben de test sonuçlarımı bekliyorum hepsi çıkmadı, çıktığında gebelik oncesi gorusmek icin gideceğim ve gebelikte de devam edeceğim. Artık riskli olduğumuz için perinatoloji uzmanindan takipli olmak daha iyi