Üç gün oldu orda doğum yaptım takiplerimi saadet hanıma gidiyordum doğumum gece olduğu için nöbetçi doktor semra hanim vardı ikisinde de çok memnun kaldım semra hmm doğumda o kadar güler yüzluyduki sakalasiyordu benimle acımı hafifletmek için çok iyi bir insan gercekten ebeleri hemşireleri hepsi çok ilgili💜