caglasudeaky22 yavrum ilk 4-5 ay bebek senden beslenmiyor zaten, o yüzden bu 5 ay boyunca keske dikkatli gitseydin, zaten son 2 ay insanın iştahı acayip açılıyor yediklerin çocuga yarıyor tabiki haliyle kilo da alıyorsun, bence Bi diyetisyene falan git en azından 7.ayına kadar falan diyet yap ki dengele 😊 bir şey olmaz 3 ay sık dişini dengeli düzenli beslen zaten ondan sonra istesen de olmuyor 😊