Merhaba arkadaşlar benimde 3yıl tedavi gördüm halde hamile kalamadım PCO oldum için dediler zayıfla her gittim doktor aynısını dedi içmedim ilaç yemedim karışım kalmadı umuru kesdim sonra ablam Denizli’de özel bir hastanede hemşire gel bida baktıralım dedi bende aman oda aynı kilo diyecek dedim neyse ne kaybederim diye gittim dr bey bana rahim filmi çektirip çektirmediğümi sordu bende yoo kimse çekmedi dedim 5tane en iyi doktorlara gittim ama hiç biri yapmadı dedim doktor şaşırdı hemen bana rahiö filmi çekti adet bitimimde tabi senin çocuğun olmaz tüplerin tıkalı sanki o oda başıma yıkıltı ameliyat dedi hemen ameliyat oldum fakat sadece sol tüpüm açıltı Doğuştan yapışıkmış tüplerim düzenli bir ilişki durumum olmadı eşimin işinden dolayı ameliyattan sonra doktorum 4ay içinde kalman lazım yoksa tüp bebek dedi iki kez adet gördüm umutumu kaybettim bi kaç arkadaş bana macun önerdi yemek istemiyorum dedim sonra dedim yesem ne kaybederim adetim geldi yine yemeye başladım macunun kullanım şartları var internetten aldım yedim 14gün yıyorsun bırakıyorsun bende öyle yapdım bir bel agrısı bir adetim gelecek dedim meğer hamile kalmışım Allah’ın işi ama sebeplere tutunmak gerek macunu yemek isteyen olursa söylerim adını Şuan 11+2hamileyim Rabbim dileyen herkese versin kimseyi evlatsız koymasın dua ediyorum hepiniz için bilirim bu psikolojiyi