M_N_R Burcum34 Gercekten oyle.Daha dun gibi aklimdi 200lu gunler.Cok var zaman nasi gecicek falan diyodum.Şimdi sona yaklaştikcada yaa ozliycem diyorum🙁😂Dogum korkusuda bi tarafdan tabi😐
Burcum34 M_N_R evet bende cok alıştım göbeğime😊aslında suan ilk dgumum ondan cok korkmadım ama sonra bilemem blmiyrumya şimdi nasıl olcak napıcam can havliyle bişeyler olcak😊
Burcum34 Aysel223 tekli rakama az kalmiş Allah kolaylık versin inşaşşlh hepimize saglığıyla gelsniler🙏
M_N_R Burcum34 Amin yaa Rabbim.yardimcimiz olsun rahatlikla sag salim gelsin bebişlerimiz in şe ALLAH🤲🌸
Burcum34 Gldn7 ya Gldn7 ya bizmkidemi ole acaba 😊benim eylül 20falandı hesapalra gore doktora sormadım ama
Gldn7 Burcum34 belki öyledir iki hafta önden oldugu için bir Eylül dedi hesaplara göre hayırlısı olsun inşallah sabırsızlanıyorum valla