Kızlar geçen pazartesi(adetime 4 gün varken) kan testi yaptım negatif çıktı. Cuma günü adet (yani dün)olmam gerekiyordu olmadım .bi kaç gün içinde olacak gibi de değilim sanki. Kasıklarıma batma ağrısı giriyor sadece özellikle sağ tarafıma. Sizce yeniden ne zaman kan testi vermeliyim. Adetimin bitmesini beklemelimiyim.Bu arada idrar testinde perşembe günü yaptım birşey çıkmadı.(tek çizgi)