38.haftamdayım bebeğim hala ters yani makat geliş. Pazartesi gel bakalım dedi doktor. Gidince sezeryan günü verme ihtimali var mi? Böyle ters şekilde normal doğum sancıları tutarsa ne yaparım? Benim gibi bi durum yaşayan var mi cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌸🤰🏻