Burcuharun Ikinci bebegim ilk bebeğime hamile kalmadan önce biraktim kızım bir yaşına gelene kadar hic içmedim.simdi 11 haftalik hamileyim 1 hafta ince tekrar basladim
Mommy006 Burcuharun yine bırakabilirsin Allah yardımcın olsun her şey kafada bitiyor diyorlar yani sende… yine yapabilirsin🧸💐
sevbun-88 Burcuharun organ gelişim haftaları kesinlikle içmemelisiniz içinizi ferahlatın onun sağlıklı olduğunu ve bunun için herşey yapabileceğinizi düşünün içmezsiniz inşallah Allah korusun 🙏
Deletedmom399 Burcuharun içerken her nefeste bebeğine zehir verdiğini düşün. Çok çok zararlı sende biliyorsun hem evdeki çocuğuna hem karnindaki bebeğe yapma bunu 😑
Seher26 Bebeğinize nasıl kıyıp içiyorsunuz anlam veremiyorum içtiğiniz sigara olduğu gibi bebeğinize gidiyor bunun farkındasın eminim inşallah bırakırsın bırakmak seni. Elinde ve kafanda bitirmende
AyaYlmazYldrm Burcuharun ne diyelim sana smdi biz icme desek bjrakcakmisin eee cocukta deilsin akli selim bir insansin icmemen gerektiginide biliyosun uzulme bosver daha cok ic ki cocugun cigerleri daha iyi gelissin
Havacianne AyaYlmazYldrm kadın kimseden ahkam kesilmesini beklemiyor demek ki piskolojik bir mesele.. şu şekilde yaklaşımları da anlamıyorum yanlış evet ama yüz yüze gelip ahkam kesmeyen insanlar telefonu eline alıp öyle güzel tersliyorlar kii .. kadın dayanışması yaparak bi öneride bulunabilirsiniz mesela 👍
ipek-smr AyaYlmazYldrm şu yaptığın yoruma bakıyorum da gerçekten acıdım …. git içki bebeğinin ciğerleri daha iyi gelişsin mi umarım biri de size karşı böyle düşüncesizce yorum yapmaz 🤷🏼♀️
Betu AyaYlmazYldrm neden böyle kırıcı ve bebek için üzücü şeyler örnekleyerek fikrinizi beyan ediyorsunuz? Güzel bir dille destek olup motive edebilirsiniz. Bunu yapmak istemiyorsanız hiç bir şey yazmanıza gerek yok.
Betim Burcuharun niye başlıyorsun tiryakilik varsa terapi al.. bebeği de zehirliyorsunuz , yazık değil mi .. sizin bebeğiniz. Ama ben üzüldüm açıkçası .. nefsinize hakim olun rica edicem
AyaYlmazYldrm Havacianne senden akil alcak degilim biliyormusun ben fikrimi soylemekte ozgurum tipki ustune vazife olmadigi halde bana fikrini soyledigin gibi buraya yaziyorsa herseyi okumaya hazirliklidir demiki cevp istemiyorum
Havacianne AyaYlmazYldrm güzel tıpkı düşündüğüm gibi kendinize yakışanı yapıyorsunuz. . kaba bir kadın.. sizinde piskolojik bence herkese agrasif yaklaşım ..
Mrv3dmr Burcuharun Ben de hamilelikten önce sigara kullanıyordum. Kullanmayanlar seni anlamaz. Ama en azından organ gelişiminin olduğu şu zamanlarda içmesen iyi değil mi? Allah korusun bebeğinde bir şey olsa yine hayatın boyunca sen üzüleceksin:(
mirayandme Bende sigara kullanıyordum hamile olduğumu ogrendigim anda pat diye birden bıraktım çünkü bebeğim söz konusu ve bunu ona yapmaya hiç bı şekilde hakkım yok annesi olsam bile . Tamamen kafada bitiyor bırakmak . Bazen beni de çok sıkıştırıyor bı kere içersem devamı gelir diyerek kendimi avutuyorum vicdanım el vermiyor inşallah öyle de devam eder bı daha da hiç içmem . Eşim bile yakinimda sigara içmiyor vicdanen huzursuz oluyor isterseniz bırakırsiniz
ipek-smr Burcuharun günd kaç tane içiyorsunuz ki eğer 4 tane ise bunu azalta azalta bırakabilirsiniz evladınızın sağlığı için tam gelişim döneminde çünkü ben de hamile kalmaya karar vermeden 3 ay önce bıraktım çünkü eğer öyle yapmasaydım aynı sizin gibi zorluk cekecektim günde 2 tane içiyordum ama yine zorlandım bırakırken bence siz de yavaş yavaş bırakabilirsiniz çanınız istediği zaman direk duşa girin ılık bi duş alın ya da sakız çiğneyin kahve ve çaydan bir hafta uzak durun ki beyin otomatik istiyor çünkü kafein barındırdığı için ben bırakmaya çalıştığım zaman böyle yaptım ilk gün paketimi çöpe attım ılık bi duş aldım namaz da dua ettim allahım bana sabır ver bırakma azmi ver diye 3 saat geçti kahvaltıdan sonra direk canım cekiyordu ama tuttum kendimi direk parka yürüyüşe gittim gelip duş alıp uyudum aradan 7 saat geçmişti öyle öyle yavaş yavaş bıraktım 🤷🏼♀️
Badembebe Burcuharun üzülüyorsan içme napalım diğer çocuğunda küçük zaten hem ona hem karnındakine yazık.
Badembebe Ben duramıyorum canım çok istiyo diyenlere şunu soriyim,ailenizin yanında, kalabalık bi yerde veya evde misafir varken bir an canınınz çok seks istedi, kocanızın üstüne atlıyo musunuz?