Belden uyuşup aynı zamandada sırtına katater takıyorlar doğumdan sonra ağrın oldukça oradan antipoyotik veriyolar iğne yerine ve hemen etkisini gösteriyo hıc ameliyat olmamış gibi yani benim öyle olmuştu ben o süre zarfında hep yürüdüm daha çabuk toparladım ilk doğum geneldi 2. Doğumum daha rahat geçti ameliyat sonrası hemen ayaklarım