Bugün gebelik şekeri için aç karnına ve tok karnına 1 saat arayla kan verdim birde idrar istedi doktor . Burda sormuştum bu şeker olayı nasıl oluyor diye. Herkes aç karnına kan verecen sonra eczaneden ilaç alıp (içeçek yani) İçecen dediler . Onu söyledim böyle mi yapılacak diye hayır dedi . O 26.haftasındayken yüklemede yapılacak işlem dedi Tmm dedim . Sonuçları watsaptan Konuşuru dedi sordum sonuçlar iyi dedi sadece . Bu şekerle ilgili herkes ölçüm yaptım ettim yükleme yaptırdım yaptırmadım diyorlar . Nasıl bi yol izleniyor ki anlamadım yani sonuçlarım iyi çıkmasaydı doktorum ozaman bana da mi iğne al günlük şekerini ölç diyecekti ? Birde sonuçlarım iyiyse neden 26.haftasında yükleme yaptırıcamki?