Gzdbthncglr Merhaba kızlar 18+5 günlük hamileyim ıdrar ımda enfeksiyon var dedi sağlık ocagındakı hemşire bide +2 protein varmış idrarımda böyle bısey basına gelen varmı çok üzgünüm dusuge neden oluyormus
aesma Gzdbthncglr benimde aynı şekilde enfeksiyon ve protein çıkmıştı sağlık ocağında yaptırdığım da sonra gittiğim hastanede yaptırdım hiç birşey çıkmadı idrar tahlilinde. Moralinizi bozmayın hemen çoğu sağlık ocağında sonuçlar yanlış çıkıyormuş 😊🙏🏻
Gzdbthncglr aesma canimm içimi rahatlattın. Yarın gıdıcem dr ınsallah temız cıkar. Bugün sağlık ocagındakı bayan pat pat soleyınce moralim çok bozuldu ilk hamileliğin bebeğe çok alıstım şimdiden. Alahım bebıslerımızı korusun 🙏
aesma Gzdbthncglr inşallah canım bende çok üzülmüştüm ama birşey yokmuş çok şükür..Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasp etsin 🙏🏻❤