Kızlar havalar çok sıcak bazen yemek bile yiyemiyorum bebeğim için yiyorum sadece bulantım arada oluyor bel ağrısı falan kasık ağrısı oluyor nadiren akıntım da var tabi bu biraz yoruyor beni baş dönmesi aniden kalkınca çok yaşıyorum bazen gözlerim kararıyor ve inanın saçlarımı toplicak halim kalmıyor bazen iş yapmıyorum 2 defa düşük yaşadığım için öncesinde ama vücudum sanki sürekli ağır yük kaldırıyormuş gibi yorgun düşüyor markete bile gidip gelene kadar nefes nefese kalıyorum. Sizin nasıl geçiyor?