Kızlar 2 ve üzeri kimyasal gebelik yaşayanlar var mı ? Bunu aşmak için neler yaptınız. Genetik testlerimiz kromozomlarımıza bakıldı. Sadece bende pıhtılaşma çıktı. Kimyasal gebelikten hemen sonra sağlıklı gebelik ne zaman oluştu ? Eşinize de test yaptırdınız mı ? Biz eşime kromozom yaptırdık sprem testi de yapılıyor mu ?