BarBeyzazer 3 günde atlattım ama nasıl atlattım? Öncelikle eğer içebiliyorsanız tavuk suyuna sarımsaklı terbiyeli şehriye çorbası yaptım. 2-3 kase ondan içtim. Biraz pul biber, kara biber ve limon da koydum çok rahatlattı. Ilık suya limon sıktım ve öyle içtim. 3 lt su içmeye çalışmakta fayda var. Günde 2 tane kivi yedim resmen şifa gibiydi. Birde her gün 1 fincan ıhlamur içtim. 3 günde iyi oldum açıkçası. Ama bol bol yatacaksınız. Yani ne ev işi yaptım ne yemek. Eğer yapmak zorundayım derseniz yapıp tekrar yatın. Yormayın yani kendinizi. Temizliğe sakın kalkışmayın geöen seferkinde öyle bi hata yapmıştım ve başa dönmüştü hastalığım. Geçmiş olsun şimdiden.