Rica ederim geçmiş olsun. Anlıyorum çok zor bir durum, yeterli beslenemeyip kusmaların sık olması vücudu Alt üst ediyor. İlaca başlamadan önce tahlil yaptırmıştı doktorum idrarda keton çıkmıştı beslenememekten. Serum takıldı o gün sonrasında hapla devam etmeye başladım. Çoğunluk 12. Haftadan sonra geçiyor dese de benim arada oluyor bulantılarım hala(15. Haftadayım).duruma göre kullanıyorum artık.