berfunya Dilarasavull44 ben maalesef ikinci gebeliğim durum aynı😢 salı günü kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum
Dilarasavull44 berfunya benimki 3 kere dolanmış doktor zor çıkar çıkmaz dedi 38 haftada sezaryan dedi şuan 37 haftalik oldum
Meriwa Dilarasavull44 4-5 saat kıpırdamazsa doğru acile git canm bilgin olsun doktorun demiştir gerçi