Nn20 nisa da doğumu tavsiye etmiyorum hemşireler aşırı ilgisiz. Doktoru bilmem ama doğumunuza gireceği meçhul nöbet olur vs hastanenin tavrı devlet hastanesi gbi ilgi alaka çok az. Doktorlar muaynede çok iyi ama doğum zamanı sancı çekerken hiç uğramadı yanıma normal bi sancı çekmedim onlrın yüzünden bi sürü dikişim oldu 2 ayda iyileştim sezeryanlar daha çabuk iyleşti benden