aslidny Betuul12 içeriğindeki kimyasal maddelerden dolayı gebelikte kullanılması önerilmiyor. Kendi paketinde de yazıyor diye biliyorum. Onun yerine jilet kullanın zaten aynı şey yine kökünden almıyorsunuz😉🙃
Meriwa Betuul12 gene doktoruna sor canm ama ben sorduğumda yasaklamıştı web de de var bak istersen dikkat et cnm
Ummugulsum123 Yaa o sorun her kızda var sanırım bebiş büyüdükce temizlenmek çok zor bende makineyle yapıyorum iyi bir ay rahat oluyorum ama almak da şimdiden zorlanıyorum
Ummugulsum123 aslidny ilk gebeligimde bende her banyoyo girdiğimde yapıyordum kolay oluyordu ama şimdi kulanmak istemiyorum makineye alışınca daha temiz oluyo
mrvky34 Bende tedirgindim. Doktoruma sordum. Kullan bisey olmaz ondan dedi. Ve kullaniyorum sorun yasamadim 🌸