Nerminel Selam kizlar. Cox sinir bozucu durumdayım. 9 haftalikiz ve sac dipleri cok kotu durumda. İri iri kabuklanma var, sebore dermotitde ola bilir. Kaş ve alin arasındada kuruluk var. Caresini bilen varmı? Nasıl kurtulmak olur bundan?