Elif1613 Sürekli karnım açıyor aniden kalkarken bağırsam falan karnım yara gibi acımaya basliyo oturduğum yerden kalkarken falan da yapıyor arada korkmaya başladım niye olabilir bu acıma hissi bilenler varmı acaba
Ligerba Elif1613 benim doktorum kasık ağrıları olabilir normal ama bıçak saplanması gibi olursa gel mutlaka demişti sizde gidin isterseniz