Elif_bsdnc Benim bide 25. haftalarda bulantılarım tiksinmelerim gelmişti geri ilk aylardaki gibi çok şükür 1.5 ay sürdü gecti işte simdi herşeyi yiyorum valla o tiksinmeler bulantılar mahvediyo insanı çünki artıkta olmaz sanırım allah kolaylık versin sanada zor yiyememekte bilirim zar zor deppile sen genede ac bırakma yavrunu canım o güçlendikce sende güçlenirsin hayırlısıyla 🙂😊