SonGoku22 Bebeğimin eşi aşağıda ve 27 haftalığım çok sancım oluyor karnım sert olmaya başladı acaba erken doğum mu olur böyle durumda olan var mı her tavsiyeye bilgiye açığım :(
Meralvedatazer SonGoku22 benim de bebeğin eşi aşağıda 37. Haftadayım doktorun sana söylemedi mi nst ye girden iyi olur canım belki yalancı sancıdır seninki
SonGoku22 Irmakkk21 2 hafta önce detaylıya girdim 10 gün önden gidiyor bebek dedi sağlık durumu maşallah gayet iyi çıktı ama bu sancılar başladı :(
Meralvedatazer SonGoku22 senin bebeğin eşi yukarı çıkar inşallah korkma daha var doğuma rahim ağzını kapatmış mı peki senin ki