Yanılma payı her zaman için mevcut canım doğumuna 1 hafta kala bebeğinin cinsiyeti değişenler var 😳 yani doktoru yanlış görmüş değişmiş derken o başından beri aynı oluyor tabi😂 bana da bebeğin gelişimi önden gidiyor diye erkektir diyordu çevrem, aa yüzün ay parçası olmuş kesin erkek aaay bak şöyle yapıyo kesin erkek, doktorum hep kız dedi halen de kız diyor,göbeğim büyüdü iyice sivrildi şimdi gören oğlun mu olcak diyor doktorum hayır diyor kızın olcak😂😂
herkes meraklı pembişleri dizdik oğlan olursa diye düşünüyorlar, ben çok rahatım giydirir pembeleri basarım bağrıma oğlum da olsa🥰
Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin🌺