Zeyyno_ ben sgk liyim ama banada çıkıyor muayene ücreti analık hakkindan yararlananlsrinda çıkarmı bilmem sgk lilara cikiyo normal muayene ücreti deilde sağolsun devletimiz hem bedava gibi gösterip hem başka yerlerden kesiyo onu sgk li calisanlardan🤣🤣