busrasahinn ben geçen hafta girdim nst ye 70 lere vuruyordu sancı ama düzensizdi doktor sancın var hissetmiyor musun dedi hiç birşey hissetmiyordum açılmaya baktı açıklıkta yoktu ama son 3 gündür hafif hafif sancılarım var be bebeğim çok sertleşiyor sancılarım yükseldi belki de diye düşünüyorum ama açıklık yok 60 ları gördüğünüzde düzenli miydi sancılarınız nasıl hemen geldi 4-5 gün sonra 🙈