ozgeaa 30+6 haftalığız 💙 bu hafta doktor muayenemiz vardı. Normal doğum istediğim için doktorum pilatese ve nefes egzersizlerini öğrenmem gerektiğini söyledi. SiZler neler yapıyorsunuz?
a_gzde ozgeaa ben 29.haftada başladım canım. Hamileliğimin ilk bir ayında da yapmıştım . O dönem hamileliği bilmeden yapmıştım.
sukayhanacar ozgeaa hayır değil ilk 12 haftdan sonra doktorunuz izin veriyosa başlarsınız. alt yapınız yoksa bilemem tabi. yıllardır bilinçli olarak yaptığım için erken değil. 30. haftalar çok geç pilatese başlamak için
a_gzde ozgeaa canım 30dan sonra ağrılar falan artıyormuş ya ben ondan da başlamak istedim. Ruhen de rahatlatıyor beni pilates. Onun için geç bile kaldığımı düşünüyorum 😊
Girlpowerbabe sukayhanacar ben de 12. Haftadan sonra başlamak istiyorum bacaklardan kilo alıyorum ben bacaklar için çalışacağım önerdiğiniz bi video yada hareket var mı?
sukayhanacar Girlpowerbabe doktorunuzla görüşün canım önce o uygun görürse 12 den sonra başlayabilirsin. ben videodan yapmıyorum canım ama alle klinik sayfasında falan var diye biliyorum youtube da
Girlpowerbabe sukayhanacar doktorum su an da başlayabilirsin dedi ama ben 2 hafta daha beklemek istiyorum☺️
tunderyus ozgeaa doktor bi sorun görmüyorsa 12.haftadan sonra haftanın 2 günü Reformer pilates üzerinde egzersizler çok iyi geliyo
Eminey Haftadan sonra başlamıştım ben 12. Haftaya kadar her hareketi yapamıyosunuz tehlikeli olabiliyo
Papatyali ozgeaa kızımda 35.haftada başladım pilatese sanırım faydası da oldu evde sancı çekerken bile pilatesle hareketler yaptım 38.haftamda doğum yaptım hastaneye girdik 20 dakika sonra doğurdum nerdeyse çok kolay oldu inşallah sizinde kolay doğumunuz olur 🤗