demiray bende 36+5 haftadayım inan bende çok korkuyorum sezaryandan normal doğum yapmak istiyorum bebeğim doğum pozisyonunda başı aşağda doktorum sancı suyun gelene kadar aksilik olmazsa normal doğum gözüküyor dedi annem 6 doğum yaptı normal doğum ile annem sürekli yürüyüş hareket halinde ol doğumun kolay olsun normal olsun başı aşağya döner dedi gebeliğinde güzel geçer dedi ilk haftalarımda ve gerçekten dediği gibi inanılmaz güzel bir gebelik yaşadım halen çalılıyırum hareket halindeyim genelde ne ağrım ne sızım hiç birşeyim olmadı şimdi sıra doğumda inşallah yine annemin dediği gibi olur doğumda allahım biz gibi normal doğum isteyen herkese istediği gibi bir doğum yaşatsın rabbim.. bende takipte kalayım 👀