hhb53 kuzum 19+4 de 300 gram dedi (bi hafta önce) gayet iyi bebişlerinin kilosu zaten +-30 40 gram oynuyor ultrason ölçümlerinde 😊 kafana takma 🙏 ben biraz tereddüte düştüm şimdi ama tek bebek az mı acaba diye ama doktor iyi diyince tamam diyoruz 😊 seninkiler de gayet iyi meraklanma