Kızlar vitamin değerim 9 çıktı. Çok düşük dedi doktorum. Desiferol adında vitamin verdi. Ancak içeriğini okuduğumda gerekli olmadıkça hamilelikte kullanılmamalıdır yazıyor, acaba içeriğinde tehlike oluşturabilecek madde mi vardır? Kullananlar var mı?