Bende 35+4 üm tuvalet hissi bendede var bebek baskı yaptığı için azda olsa tuvalete çıkıyorum çok sık olarak Ama yanma hiç olmuyor anlattığınız şey enfeksiyona benziyor bi doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim 35 haftadasınız varsa bebeğinize geçmeden ilaç tedavisi alırsınız