Kızlar 4 aylık hamileyim klinikte kontrolerime devam ediyorum ve cokta memnunum ama doktorun doğum ücretleri cok pahalı hala hastane doktor arayışındayım hayat hastanesi veya pembe mavi ye gidenler fiyatları bilen varmı yada baska önerebilceginiz doktor hastaneler varmı?