mrsyurdanur Kızlar dün alttan muayene oldum . 90+2 deyim kırmızı pembe arası akıntı oldu sabah sizce muayeneden dolayı mı yoksa nişan, dogum başlangıcı mı ?
Kaderozy mrsyurdanur maç mi bu canim 90+2:) nisan genel de kana çok benzemiyor pembe sümüksü oluyor ara ara günlük ped dolduracak kadar geliyor toplamda
MuratveKubra mrsyurdanur kuzum çatı muayenesi doğumu tetikler nişanın gelmiştir en geç 3 güne doğumun 👍🏻
Kaderozy mrsyurdanur tamam canım büyük ihtimalle nisandir bende geldi ardindan sancı başladı 2 gün sürdü nerdeyse açılmamda vardı ama kordondan dolayı sezeryan oldum
mrsyurdanur Kaderozy ama sürekli degil normal mı canım bide çtı muayenesinden olduysa yüne ee nişan mıdır
Hasibedenizli MuratveKubra kişiden kişiye değişiyor çatı muyanesi oldum 3 kere 39+2 haftalık olduk nişanım geleli 1 hafta oldu ama hala açıklık yok bekliyoruz 🥰
kerimannesi mrsyurdanur gitmeyi düşünüyorum ama her yer dolu randevu yok pandemiden ya hayırlısıyla bndee dogursaydim🤲🏻
MuratveKubra Hasibedenizli açıklık yoksa bence suni sancı al kuzum kakasını yapmasın bebiş. Benim öyle oldu mesela takipte ol yani
MuratveKubra Hasibedenizli kuzum valla kaka yapması ultrasondan anlaşılmıyor. Ben 9 cm açıklıkla suyum patlatıldı doğum esnasında kaka anlaşıldı 👍🏻
MuratveKubra Hasibedenizli kuzum 39+2 olmuşsun bebek yeterince olgunlaşmış ve nişanın geleli bir hafta olmuş normal doğum düşünüyorsan doktoruna suni sancı ve yatış istediğini söyle. Sezaryen düşünüyorsan hemen sezaryen. Bu işler şakaya gelmez. Sağlıkla kucağına al İNŞAALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻