Asyaaydin bana da erkek dedi doktor. Erkek çocuklarını hep çok severdim ama kız bebeklerin süslemesi, cilvesi ayrı oluyor.Ve anneye olan düşkünlükleri daha fazla oluyor 20-30 sene sonra… Şimdiki erkek çocukları karım istemiyor diye anneyi ne zaman kapının dışına atsam diye gün sayıyor…🤷🏻♀️ Rabbim evlatlarımızı Hayırlı yetiştirmeyi nasip etsin… Hayırlı evlat olsun, vicdanlı olsun 🤲🏻