Cnsuyakan hamileliğin bu döneminde bu nabiz normal görülüyor ilerledikçe nabiz ilerliyorsa ve kansizlikla ilgili olmadığını doktorunuz tespit ederse kardiyolojiye yönlendirir. 130 ve üzeri seyrederse siz kendinizde gidin derim yönlendirme olmasa bile. Bende aynı süreci yaşadım hep normal dedi doktorum başlarda son zamanlarımda takip ettik yüksek seyredince ritim bozukluğu için ilaca başladık malesef.