7 aylık hamileyim. Ayın 4ünde bi acillik oldum. Serum falan bağlandı tahliller alındı. Eve geldim geri. Doktorumla sürekli irtibattayız tansiyonu dengede tutmamı ve tuzdan uzak durmalı söyledi. Dediğini de yapıyorum. Dün sağlık ocağı ebesi beni aradı. İdrarda protein çıkmış niye bi doktora gitmiyosun. Ya zehirlendiysen gibisinden beni bi hayli korkuttu. Ben bu kadar özen gösterirken , bebeğimin üzerine titrerken ebenin böyle yapması beni hayli yıprattı. Sizde de var mı böyle bi durum ? Pazartesi tekrar gidip idrar tahlili vericem yine 🤷