Kızlar dün 38+5 çatı muayenesi oldum. Normal doğum çok istiyordum baştan beri fakat doktor çatımın dar olduğunu yırtılmaların, idrar kaçırmalarinin ve doğumdan sonrasi için genişlemenin çok olabileceğini söyledi ama benim gönlümde hâlâ normal doğum var sizce başka bi doktora görünmeli miyim?