Hanımlar ben şuanda belediyede kadrolu çalışanım ve artık yavaş yavaş hamileliğimin sonuna yaklaşıyorum 4mayısta 32. Haftam doluyor ama bana bir zorluğu olmadığı için ben 37. Haftamda çıkıcam inşallah bu rapor parası 2018de ne kadar oldu alan varmı aranızda?